ابزارهای یوتیوب

بهترین منابع ارائه دهنده محتوای بدون کپی رایت برای یوتیوب | رایگان

اگر یوتیوبر باشید و درگیر تولید محتوای ویدیویی، ممکن است به ویدیوهایی احتیاج پیدا کنید که برای خودتان نباشد اما کپی رایت هم نداشته باشد که بعدا برایتان مشکل‌ساز نشود.
‌‌
ما تصمیم گرفتیم که در این وبلاگ لیستی از وب سایت های ارائه دهنده محتوای بدون کپی رایت برای یوتیوب را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید!
‌‌

بیشتر بخوانید
آموزش یوتیوب

چطور بفهمم کانال یوتیوب هک شده است؟ + راه حل بازیابی کانال

به عنوان یک تولیدکننده محتوا، قطعا زمان زیادی را روی محتوا و کانال‌های خود سرمایه‌گذاری می‌کنید. اگر به هر دلیلی به هر تغییر هر چند کوچک در اکانت گوگل خود و کانال یوتیوب‌تان برخوردید، مراحلی وجود دارد که می‌توانید از خطر پیشگیری کنید و برای بازیابی کانال اقدام کنید:
‌‌

بیشتر بخوانید
اخبار یوتیوب

آپدیت های جدید یوتیوب که در سال 2024 شما را به درآمدزایی نزدیک می کند

در طول سال گذشته، یوتیوب به‌روزرسانی‌های زیادی را روی این پلتفرم برای کریتورهای خود ارائه کرده است. در حالی که برخی از این به‌روزرسانی‌ها جزئی هستند، بسیاری از آنها نگاه ما به یوتیوب را برای همیشه تغییر داده‌اند.
و وقتی به آینده نگاه می‌کنیم، به نظر نمی‌رسد که سرعت نوآوری به این زودی‌ها کند شود.
‌‌
برای کمک به شما در این مطلب به بزرگترین آپدیت های جدید یوتیوب اشاره می‌کنیم:
‌‌

بیشتر بخوانید
اخبار یوتیوب

اعلام استفاده از هوش مصنوعی در ویدیوهای یوتیوب توسط تولیدکنندگان محتوا الزامی شد

به تازگی تیم یوتیوب، ابزار جدیدی را در استودیوی کریتورهای خود معرفی کرده است که از همه آنها می‌خواهد زمانی که از محتوای واقع‌گرایانه  (یعنی محتوایی که بیننده می‌تواند آن را به راحتی با یک شخص، مکان، صحنه یا رویداد واقعی اشتباه بگیرد)  – با رسانه‌های تغییر یافته یا هوش مصنوعی ساخته شده است، آن را به بینندگان اعلام کنند.

اما چه کسانی باید اعلام کنند که ویدیوی خود را با هوش مصنوعی یوتیوب ساخته‌اند و چه کسانی نیاز به اعلام شفاف ندارند؟
‌‌‌

بیشتر بخوانید
اخبار یوتیوب

آشنایی با الگوریتم یوتیوب در سال 2024

یکی از اسرار بزرگ و ابدی اینترنت، الگوریتم یوتیوب است 🙂  بیش از 70 درصد محتوای مصرف شده در یوتیوب مستقیماً از توصیه‌ها و پیشنهادها می‌آید، بنابراین به راحتی می‌توان فهمید که چرا کریتورها و بازاریابان برای کشف آن وسواس دارند.
اگرچه هیچ کس (حتی خود یوتیوب هم) درک کاملی از نحوه عملکرد الگوریتم ندارد، اما خب برای درک الگوریتم باید از ابتدا شروع کنیم.
‌‌
ما در این مقاله نحوه کار الگوریتم یوتیوب در سال 2024 را فاش کردیم … 🫣
‌‌

بیشتر بخوانید
اخبار یوتیوب

10 موضوع رقابتی در یوتیوب در سال 2023

طبق آمار اعلام شده، در سال گذشته میلادی، ویدئوهای منتشر شده در یوتیوب 25.2 تریلیون بازدید داشته است. در آن زمان، کمتر از 30 میلیون کانال،  محتواها را در 50 دسته جداگانه در این پلتفرم آپلود کردند.

اگر به رقابتی ترین دسته بندی ها بر اساس بازدیدهای ایجاد شده در یک سال گذشته نگاهی بیندازیم، Pop Culture & Entertainment با 3 تریلیون بازدید برنده این لیست هستند.
‌‌
‌‌

بیشتر بخوانید
آموزش یوتیوب

آموزش تدوین ویدیو با اپلیکیشن جدید YouTube Create

تیم یوتیوب سال گذشته، برنامه YouTube Create را معرفی کرد، یک اپلیکیشن جدید و رایگان که برای آسان‌تر کردن ویرایش ویدیو برای فیلم‌های کوتاه و طولانی‌تر طراحی شده است، بنابراین کریتورهای یوتیوب می‌توانند انرژی بیشتری را صرف هنر و خلاقیت خود کنند.

یوتیوبرها می‌دانند که از ابتدا تا انتهای ویرایش می‌تواند فرآیندی پرزحمت، زمان‌بر و پرهزینه باشد، اما YouTube Create ، لازم نیست اینطور باشد. تیم یوتیوب کار کردن با این اپلیکیشن تازه را در ۷ مرحله توضیح داده است. با زینو همراه باشید:

بیشتر بخوانید
تجربه یوتیوبرها

تجربه یوتیوبر های معروف | Morgann Book چطور به یک میلیون سابسکرایبر رسید؟

هنگامی که مورگان بوک در مارس 2021 شروع به کار در یوتیوب کرد، عمدتاً محتوای شغل پاره وقت خود در Dairy Queen را پست می‌کرد و همچنین مطالبی در مورد تجربیات مدرسه و سفر خود به اشتراک می‌گذاشت. این مدل محتوا برای خود او احساس خاصی نداشت، اما مردم محتوای او را پیدا می‌کردند، با طنز و اصالت او ارتباط برقرار می‌کردند و دکمه ساب را فشار می‌دادند.

مورگان در انعکاس مسیر خود به 1 میلیون ساب، چهار چیز کلیدی را در این راه آموخته که به اشتراک گذاشته است:

‌‌

بیشتر بخوانید
آموزش یوتیوب

آموزش تبلیغ کانال یوتیوب در اینستاگرام – آپدیت 2024

سوال این نیست که آیا کانال یوتیوب خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید یا خیر، سوال این است که چگونه به بهترین شکل کانال یوتیوب خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید.
‌‌
اینستاگرام دارای بیش از 2 میلیارد کاربر فعال ماهانه است که آن را به یکی از محبوب‌ترین و موثرترین پلتفرم‌ها برای ارتقای کسب و کار تبدیل می‌کند. به علاوه، کاربران به طور متوسط ​​11.7 ساعت در ماه را در این پلتفرم وقت سپری می‌کنند، به این معنی که اگر در مورد نحوه تبلیغ یوتیوب باهوش باشید و آن را به خوبی بشناسید، می‌توانید به مخاطبان فعال دسترسی پیدا کنید، آنها را به کانال خود هدایت کنید و به سابسکرایبر وفادار خود تبدیل کنید. 
‌‌

بیشتر بخوانید
آموزش یوتیوب

اشتباهات یوتیوبرهای تازه کار

به عنوان یک کریتور و یوتیوبر کوچک، به سرعت متوجه خواهید شد که اتفاقا یوتیوب اصلا آسان نیست. در این مرحله، شما احتمالاً با بزرگترین چالش روبرو هستید، که آن چالش در تلاش برای به دست آوردن بازدید است.
‌‌
اما نگران نباشید: شما می‌توانید با اندکی توصیه و سخت کوشی، به چیزی که می‌خواهید برسید. اولین قدم درک رایج‌ترین اشتباهات یوتیوبرهای تازه کار است. اگر در ابتدای کار خود رایج ترین اشتباهات یوتیوب را بفهمید و بشناسید، می توانید خطاهای پرهزینه را برطرف کنید و روی رشد کانال خود تمرکز کنید.
‌‌

بیشتر بخوانید
اخبار سوشال

توضیح الگوریتم اینستاگرام در سال 2024 – افزایش فالوور اینستاگرام

اگر در تلاش برای رشد اکانت و افزایش فالوور اینستاگرام خود هستید، مهم است که بدانید الگوریتم اینستاگرام چگونه کار می‌کند. در این مقاله به نحوه عملکرد الگوریتم اینستاگرام در سال 2024 خواهیم پرداخت و اینکه چه کارهایی می‌توانید انجام دهید تا آن را برای شما کارساز کند و موجب پیشرفت شما شود. با ما همراه باشید …
‌‌

بیشتر بخوانید
اخبار یوتیوب

چهار شرط بزرگ تولید محتوا موفق برای سال 2024 | نامه مدیرعامل یوتیوب

یوتیوب با انجام یک شرط‌بندی بزرگ، خلاقیت تولید محتوا موفق را یک قدم جلوتر برد:  تصمیم گرفت درآمد را با کریتورها به اشتراک بگذارد. از آن زمان، رشد اقتصاد در یوتیوب باورنکردنی بود.
سال گذشته افراد بیشتری نسبت به قبل در یوتیوب محتوا ایجاد کردند. و این تیم به نقطه عطف جدیدی دست یافت. امروزه بیش از 3 میلیون کانال در برنامه (YPP) قرار دارد  و در سه سال گذشته بیش از 70 میلیارد دلار به کریتورها، هنرمندان و شرکت‌های رسانه‌ای پرداخت کرده است.
‌‌
اکنون هوش مصنوعی تحول دیگری را ایجاد می‌کند …
‌‌‌‌

بیشتر بخوانید
تجربه یوتیوبرها

تجربه یوتیوبرهای معروف | Leanne Lee چطور به یک میلیون سابسکرایبر رسید؟

Leanne Lee یک کریتور سبک زندگی چینی-کانادایی است که کار در خانه را در کانال یوتیوب خود به نمایش می‌‌گذارد و در عین حال دو فرزند را هم بزرگ می‌کند. او کانال یوتیوب خود را در طول همه گیری ویروس کرونا راه اندازی کرد و در طی دو سال بیش از یک میلیون سابسکرایبر به دست آورد! Leanne درباره پیشرفت کانال خود  4 نکته را برای کریتورهای مشتاق در یوتیوب ارائه می‌دهد که به دنبال افزایش مخاطبان خود هستند.
‌‌

بیشتر بخوانید
اخبار زینو

کسب درآمد از یوتیوب | چگونه از یوتیوب درآمد کسب کنیم؟

یوتیوب یکی از پربازدیدترین وب‌سایت‌های جهان است که فعالیت و تولید محتوا در آن، کاربران زیادی را چه در ایران چه در کشورهای دیگر به ثروت رسانده؛ حال چرا شما یکی از این کارابران نباشید؟ یوتیوب که در هر ماه

بیشتر بخوانید
آموزش یوتیوب

چگونه یوتیوب گیمر شویم؟ |‌ نکات جدید در سال 2024

گیم یک بخش رقابتی در یوتیوب است، اما هنوز فضا (و زمان) برای کریتورهای جدید این حوزه وجود دارد تا کانال‌های موفقی را بسازند و توسعه دهند. راه اندازی یک کانال یوتیوب بازی کار آسانی هم نیست. میلیون‌ها نفر در اوقات فراغت خود بازی‌های ویدیویی انجام می‌دهند، بنابراین طبیعتاً رقابت در این حوزه سخت است.
‌‌
‌تنها چیزی که لازم است تا یوتیوب گیمر موفقی شوید، 12 گام قدرتمند است …
‌‌

بیشتر بخوانید
آموزش یوتیوب

بهترین سبک های گیم برای یوتیوب 2024

در یوتیوب، موضوع گیم بینندگان قابل توجهی دارد. بازی‌های ویدیویی خودتان و سپس تماشای دیگران که مهارت های خود را در بازی به نمایش می‌گذارند دست به دست هم می‌دهند. 

اگر می‌خواهید در یوتیوب یک کریتور بازی شوید، اما هنوز در مورد آنچه که واقعاً می‌خواهید آپلود کنید، تصمیم نگرفته‌اید! تا انتها با من همراه باشید تا بدانید کدام یک برای شما مناسب تر است.
‌‌

بیشتر بخوانید
اخبار زینو

کپی رایت اینستاگرام و چگونگی حل مشکل کپی رایت

مهم‌ترین ترس و بزرگترین مشکل هرکسی که به تنهایی یا با تیم خود تولید محتوا می‌کند، کپی شدن همان محتوا توسط آدم‌ها، پیج‌ها و اکانت‌های دیگر است. این تولید محتوا هر چیزی می‌تواند باشد، از عکس و گرافیک و تصویر گرفته تا ویدیو و موسیقی و …

حال زینو نتورک در سرویس کپی رایت اینستاگرام خود دقیقا چه کار می‌کند؟

بیشتر بخوانید
اخبار زینو

نقد کردن درآمد یوتیوب در ایران با MCN زینو نتورک

نقد درآمد ارزی  (دلاری/یورویی)  یوتیوب، یکی از خدمات پایه و اصلی شرکت زینونتورک است. با زینو نتورک، شما می‌توانید مطمئن باشید که درآمد خود از ویدیوهای بارگذاری شده‌ را هر ماه به صورت ریال، دلار یا یورو دریافت کنید.

زینو نتورک، با ارتباطی که با ۶ نتورک یا MCN در کشورهای مختلف دارد، کار نقد کردن درآمد یوتیوب‌رهای ایرانی را آسان کرده است.

بیشتر بخوانید